Usluge
Strategija
1
Employer branding strategija
Vaš brend poslodavca odražava ko ste vi kao organizacija i utiče na to kako vas vide osobe koje traže posao, zaposleni, ali i šira zajednica.
Integrisanjem vašeg brenda poslodaca u vaš korporativni brend i identitet, stvarate jedinstvenu i autentičnu sliku o kulturi i vrednostima vaše kompanije.
Potrebna vam je podrška u definisanju vaše employer branding strategije?
2
Strategija komunikacije
Moj pristup definisanju strategije komunikacije polazi od pretpostavke da svaka komunikaciona inicijativa bude strateška, kohezivna i usklađena sa ciljevima vaše organizacije. Dobro definisana strategija komunikacije obezbeđuje jasnoću, doslednost i usmerenost, omogućavajući vam da prenesete svoju poruku sa uticajem i relevantnošću.
Potrebna vam je podrška za izradu sveobuhvatne ili samo strategije interne komunikacije?
Strateški uvidi
Godišnja anketa zadovoljstva zaposlenih
(Employee Satisfaction Survey)
Anketa zadovoljstva zaposlenih pruža vredan uvid u osećanja, stavove i opšte nivoe zadovoljstva zaposlenih. Kroz analizu podataka, identifikuje ključne oblasti zadovoljstva zaposlenih i potencijalne oblasti za poboljšanje. Ovaj detaljan dokument pomaže menadžmentu da razume potrebe zaposlenih i podigne moral. Daje informacije o strateškim odlukama koje imaju za cilj negovanje pozitivnog radnog okruženja i maksimiziranje angažovanja i zadržavanja zaposlenih.
Godišnja anketa o angažovanosti zaposlenih
(Employee Engagement Survey)
Anketa o angažovanosti zaposlenih procenjuje emocionalnu povezanost, posvećenost i entuzijazam zaposlenih prema svom poslu i organizaciji. Za razliku od zadovoljstva zaposlenih, koje se prvenstveno fokusira na zadovoljstvo specifičnim aspektima posla ili radnog mesta, angažovanje ide dublje, mereći nivo uključenosti i posvećenosti zaposlenih prema svojim ulogama i ukupnoj misiji organizacije. Zadovoljsto poslom ne podrazumeva nužno i visok stepen angažovanosti zaposlenih, koje je ključno za dalji rast i razvoj organizacije.
In-house treninzi i edukacije
1
Upravljanje očekivanjima zaposlenih
Ovaj praktičan, jednodnevni trening namenjen je zaposlenima na middle management poziciji,
Cilj treninga je da osnaži i osposobi menadžere da na uspešan način postavljaju i upravljaju očekivanjima zaposlenih i rešavaju najčešće izazove koji se javljaju u vođenju timova.
2
Gde ima dima, ima i vatre
Zaposleni u HR sektoru se često suočavaju sa raznim "požarima", koje je potrebno hitno "gasiti".
Ovaj praktični trening osmišljen je da osposobi HR timove da anticipiraju komunikacione krize. i upravljaju njima. Osim toga, daje i alate za pravilno i uspešno rešavanje krize ukoliko se one i dese.
3
Kako do uspešne Employer branding strategije
Želite da se svojim brendom poslodavca bavite, struktuirano, strateški i dugoročno, ali niste sigurni kako?
Ova jednodnevna edukacija pomoći će vam da razumete šta je sve potrebno da uradite u svakoj etapi ovog "putovanja" - ko, šta, kada, kako i zašto?
Modeli saradnje
Advisory
Ovaj vid usluge u formi "part-time retainer" saradnje, podrazumeva mesečni zakup radnih sati u skladu sa potrebama klijenta. Tokom perioda saradnje klijent sam odlučuje kada i na koji način koristi unapred definisane usluge.
Uključuje strateško-operativnu podršku u aktivnostima kao što su izrada komunikacione i/ili employer branding strategije, osmišljavanje i realizaciju kampanja, savetodovanu podršku operativnim aktivnostima u skladu sa definisanim godišnjim planom aktivnosti. Osim toga, uključuje i mentorsku podršku članovima tima
Projektna saradnja i konsultacije
Projektni angažman podrazumeva jednokratnu saradnju iz oblasti komunikacija ili brendiranja poslodavca.
Projekti mogu biti fokusirani na idradu komunikacine, i/ili employer branding stratetegije, osmišljavanje kampanje u skladu sa prethodno definisanom strategijom ili planom aktivnosti, in-house trening ili edukaciju, mentorski rad, izradu strateških uvida u formi godišnjih anketa zadovoljstva ili angažovanosti zaposlenih i dr.
Osim toga, na raspolaganju i ad-hoc konsultacije u skladu sa potrebama i trenutnim aktivnostima klijenta.